29-12-2012

On my way: Zoeva Bamboo brush set

Jaaaaaa eindelijk!
Ik zat al een aantal weken kwijlend te staren naar de Bamboo brush Set van Zoeva, en besloot hem donderdag 27 december eindelijk te bestellen.
Ik ben hartstikke benieuwd, en heb een heleboel positieve reviews gelezen over deze set dus ik kan niet wachten tot deze prachtige kwasten in mijn handjes liggen.


De set bevat 12 kwasten, gemaakt van bamboo (joh!), en ze zijn ongelofelijk zacht. Heerlijk als je het mij vraagt. De namen van de 'brushes' staan erop, dus het is ook een geweldige start set als je nog maar net begint met make-up.


De kwasten van L - R

Buffer - powder - blush - foundation - concealer - shader - shader - eyeblender - crease - fan - liner - lip.
Zoals jullie wel zullen merken zijn er twee shaders. Een iets grotere, en de andere is een iets kleinere. De kleine kun je bijvoorbeeld makkelijk in de hoek van je oog gebruiken, en de grote gewoon op het bewegend ooglid.  

leuk feitje: In Aziƫ word bamboe beschouwd als een symbool van een lang leven en flexibiliteit

Wat is jullie eerste indruk van deze set? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten